مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 16:202018-05-23سياسي

نشست های تخصصی و دانشگاهی نمایشگاه قرآن


غرفه "سازمان زنان" و موسسه قرآن و عترت "راحم" و بخش نشست های تخصصی و دانشگاهی نمایشگاه قرآن با ویژه برنامه های متنوعی پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن است.

- غرفه "سازمان زنان" و موسسه قرآن و عترت "راحم" و بخش نشست های تخصصی و دانشگاهی نمایشگاه قرآن با ویژه برنامه های متنوعی پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های تخصصی و با محوریت گفتمان دینی در زمینه های مختلفی همچون زنان و خانواده و ارائه مشاوره های فردی ازجمله ویژه برنامه های "سازمان زنان" و موسسه قرآن و عترت "راحم" در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

بنابراین گزارش، این غرفه، برنامه های ویژه خود را با شعار "تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی" در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال طراحی و در نمایشگاه بین المللی قرآن اجرا می کند.

همچنین کمیته نشست های تخصصی بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزاری نشست های تخصصی و دانشگاهی را در دو حوزه "قرآن" و "عترت" اعلام کرد.

در بخش نشست های قرآنی برگزاری 14 نشست با حضور اساتید برجسته کشوری برنامه ریزی شده است که این نشست ها با مدیریت جلیلی و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و پس از صرف افطار در محل برگزاری نشست های تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های تخصصی و دانشگاهی نمایشگاه قرآن

نشست های تخصصی و دانشگاهی نمایشگاه قرآن