مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 16:002018-05-23سياسي

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد


ستادکل نیروهای مسلح طی پیامی روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به آحاد ملت غیور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان کفرستیز ارتش، - سپاه و بسیج مردمی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: سوم خرداد 1361 یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه است.

آن روز که امپراتوری خبری غرب، تصاویر صدام را در جبهه های جنگ به دنیا مخابره می کردند و صدام با تحریک و پشتیبانی قدرت های غرب و شرق و حمایت کشورهای مرتجع منطقه سرمست از قدرت و تبلیغات، سودای فتح چند روزه تهران را در سر داشت در مدت زمان کوتاهی ماشین جنگی او که معجونی از تجهیزات و سلاح های پیشرفته قدرت های بزرگ جهان بود، زمین گیر شد و 44 کشور حامی او اعتراف کردند که ارتش رژیم بعث در برابر مقاومت نیروهای ایرانی شکست خورده است.

دشمنان هر چند هیچگاه نخواستند قبول کنند که پیروزی در دفاع مقدس در طول هشت سال را ایمان، معنویت و تفکر بسیجی رقم زده است، اما گذر زمان و پیروزی های چشمگیر و مقاومت در جنگ های 33 روزه و 22 روزه آن چنان وحشتی را در جبهه استکبار و صهیونیست ها ایجاد کرد که با شکل گیری جریان مردمی در قالب حشدالشعبی در عراق و حزب الله در لبنان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد