مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 14:202018-05-23اقتصادي

پروژه ای که پس از یک میلیارد تومان هزینه، تعطیل شد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم دره گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری خرم دره پس از یک میلیارد تومان هزینه به علت مجاورت با کارخانه سیلیس تعطیل شده است .

- اسلام محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه روند ساخت استادیوم پنج هزار نفری شهرستان خرم دره در سال 86 کلید خورد، تصریح کرد: این ورزشگاه در بالای اتوبان و در مجاورت کارخانه سیلیس قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه بعد از هزینه یک میلیاردی، روند ساخت این پروژه متوقف شد، اظهار کرد: به علت مجاورت این ورزشگاه با کارخانه سیلیس و وجود گرد و غبار سیلیسی ناشی از فعالیت این کارخانه و اثبات سرطان زا بودن آن، روند ساخت این پروژ متوقف شد .

محمدی پور با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف این پروژه، تصریح کرد: کارخانه سیلیس حاضر به خرید زمین و تهیه زمین مناسب برای احداث ورزشگاه جدید است، لذا باید اهتمام لازم برای تعیین تکلیف این پروژه وجود داشه باشد .

رییس ورزش و جوانان شهرستان خرم دره با اشاره به زیرساخت های خوب فوتبال در شهرستان خرم دره و استعداد بالای این شهرستان در فونبال، یادآور شد: در حال حاضر تیم آریامینوی خرم دره به عنوان نماینده استان در لیگ دسته سوم کشور یکه تازی می کند و موفقیت های خوبی کسب کرده است اما فدراسیون زمین های موجود در شهرستان را برای برگزاری مسابقات تایید نمی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای که پس از یک میلیارد تومان هزینه، تعطیل شد

پروژه ای که پس از یک میلیارد تومان هزینه، تعطیل شد