مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 14:112018-05-23سياسي

موضوع موشکی اقتدار ملی و خطوط قرمز نظام است/ تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی بلوف است


رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه توان موشکی جز خطوط قرمز ماست و با اقتدار نظام ارتباط دارد، گفت: ما برای دفاع از کشورمان یاد گرفته ایم که باید بر سلاح و سامانه خود متکی باشیم.

- موضوع موشکی اقتدار ملی و خطوط قرمز نظام است/ تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی بلوف است " رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه توان موشکی جز خطوط قرمز ماست و با اقتدار نظام ارتباط دارد، گفت: ما برای دفاع از کشورمان یاد گرفته ایم که باید بر سلاح و سامانه خود متکی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل امروز در حاشیه مراسم گرامی داشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در دانشگاه صنعت هواپیمایی کشور در جمع خبرنگاران گفت: باید ضمن حفظ مشروعیت بین المللی بتوانیم با اتکا به تجربیات و ملت خود پاسخ دندان شکنی به دشمن بدهیم.

وی افزود: مهمترین موضوعی که باید رعایت کنیم حفظ وحدت کلمه توسط مردم و همه جناح های سیاسی در برخورد با امریکا است در واقع باید یک صدا از کشور بیرون بیاید و آن هم باید تحت رهبری مقام معظم رهبری باشد.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا در این برهه زمانی می توان به اروپایی ها اعتماد گفت: اروپایی ها خودشان اعلام کردند قدرت دفاع در برابر تهاجمات اقتصادی امریکا را ندارند یعنی اقتصاد خوددشان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع موشکی اقتدار ملی و خطوط قرمز نظام است/ تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی بلوف است

موضوع موشکی اقتدار ملی و خطوط قرمز نظام است/ تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی بلوف است