مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 13:362018-05-23اقتصادي

امروز اتفاق افتاد راه اندازی قرارداد آتی زعفراندر بورس کالا


قرارداد آتی زعفران تحویل شهریور ماه 1397 در حالی از امروز راه اندازی می شود که این سررسید تا تاریخ 20 شهریور ماه 1397 قابل معامله خواهد بود.

ه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قرارداد آتی زعفران تحویل شهریور ماه 1397 در حالی از امروز راه اندازی می شود که این سررسید تا تاریخ 20 شهریور ماه 1397 قابل معامله خواهد بود.

همچنین اندازه هر قرارداد 100 گرم زعفران رشته ای بریده ممتاز (نگین) به عنوان دارایی پایه و حد نوسان قیمت روزانه زعفران در این معاملات نیز مثبت و منفی سه درصد نسبت به قیمت تسویه روز قبل خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قراردادهای آتی در اولین روز معاملاتی، بدون حد نوسان قیمتی، با دوره پیش گشایش به مدت 30 دقیقه در ابتدای جلسه معاملاتی آغاز و پس از انجام حراج تک قیمتی رأس ساعت 13 با دوره عادی معاملاتی و اعمال حد نوسان قیمت روزانه ادامه می یابد.

قیمت پایه قرارداد آتی، همان قیمت کشف شده در حراج تک قیمتی خواهد بود که مبنای حد نوسان قیمت روزانه برای ادامه معاملات در حراج پیوسته قرار خواهد گرفت.

بدیهی است در صورت عدم انجام معامله در حراج تک قیمتی، قرارداد آتی متوقف و مجددا همین فرآیند، روز کاری بعد تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اتفاق افتاد راه اندازی قرارداد آتی زعفراندر بورس کالا

امروز اتفاق افتاد راه اندازی قرارداد آتی زعفراندر بورس کالا