مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:462018-05-23سياسي

از نامه نگاری تند و تیز به وزیر اقتصاد تا کشف مهم ترین دستاورد برجام


رییس کمیسیون صنایع و نماینده مردم کرج در مجلس گفت: شرایط اقتصادی و بازارها خوب نیست که در همین رابطه یک نامه تند به وزیر اقتصاد و دارایی ارسال کردم تا در راستای بهبود شرایط قدم بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی استان البرز با عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج، آسارا، اشتهارد و فردیس و رییس کمیسیون صنایع در دستور کار قرار گرفت و گفت وگویی که در ذیل می خوانید، در رابطه با دغدغه ها و سؤالات مردم این استان انجام شد.

فارس: تأثیر برجام در زندگی مردم چقدر بوده و پس از شکست، چه شرایطی برای مردم رقم خواهد خورد؟ اکبریان: برجام یک معامله بین المللی به شمار می آید و تنها کشور آمریکا مورد توجه و چشم انداز ما نخواهد بود؛ برای پذیرفتن برجام نباید مسئولان را شماتت کنیم چراکه زحمات بسیاری در این میان کشیده شده است.

بیش از 80 درصد از مردم طی نظرسنجی رسمی کشور اعلام کردند که با مذاکرات 5+1 موافق هستند و نمی توانیم زحمات گروه مذاکره کننده را نادیده بگیریم و به آن ها توهین و یا بی احترامی کنیم.

پای تحریم ها چند ماه بعد از تصویب برجام توسط رییس جمهور پیشین آمریکا در درجه خفیف تر به میان آمد و در دوران ریاست جمهوری ترامپ این بدعهدی قوت گرفت پس نمی توان بدعهدی آمریکا را مختص به دوران ترامپ دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نامه نگاری تند و تیز به وزیر اقتصاد تا کشف مهم ترین دستاورد برجام

از نامه نگاری تند و تیز به وزیر اقتصاد تا کشف مهم ترین دستاورد برجام