مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:252018-05-23سياسي

پرداخت کمک به مدرسه؛ قانونی اما داوطلبانه


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات مردم و رییس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پرداخت کمک به مدرسه قانونی اما داوطلبانه است.

- یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: پرداخت کمک به مدرسه؛ قانونی اما داوطلبانه رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات مردم و رییس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پرداخت کمک به مدرسه قانونی اما داوطلبانه است.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق اصل 30 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مدارس دولتی حق گرفتن پول از دانش آموزان را ندارد و رعایت نکردن این قانون تخلف محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به دریافت هزیته کمک به مدرسه، ادامه داد: پرداخت این هزینه توسط اولیای دانش آموزان کاملا داوطلبانه بوده و اجبار در این کار برای دانش آموزان و اولیای آنان تخلف محسوب شده و آنان می توانند این تخلفات را به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات مردم گزارش دهند.

وی با بیان اینکه مشارکت مالی والدین و کمک به مدرسه امری قانونی است، افزود: این مساله در ماده 11 قانون شورای وزارت آموزش و پرورش عنوان شده است اما در اجرای این قانون باید سه شرط مهم و اساسی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک به مدرسه؛ قانونی اما داوطلبانه

پرداخت کمک به مدرسه؛ قانونی اما داوطلبانه