مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:202018-05-23اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای مدیریت بحران بی آبی در یزد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با بیان این که برنامه ریزی برای آماده باش دستگاه های امدادی در دستور کار استان قرار گرفته است، گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای مدیریت بحران بی آبی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هادی نسب در اولین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان یزد با اشاره به وضعیت بحرانی منابع آبی استان، بر استفاده بهینه و رعایت اصول صرفه جویی در مصرف آب در بخش های شرب ، کشاورزی و صنعت، اظهار کرد: برنامه ریزی برای آمادگی دستگاه های امدادی به منظور مقابله با بحران کم آبی در دستور کار ویژه استان قرار گرفته است.

وی به نشست های هفتگی کارگروه تخصصی مدیریت مصرف آب اشاره کرد و افزود: با توجه به سطح پایین آب سدها و کاهش نزولات جوی با مشکل کم آبی روبرو هستیم که باید برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود استان، گفت: شرکت های دانش بنیان برای ارائه طرح های خود در این زمینه دعوت و اجرایی کردن پیشنهادات آنها در دستور کار قرار گرفته است.

هادی نسب تصریح کرد: برای کاهش مصرف آب باید از خودمان شروع کنیم و در همین راستا به تمامی ادارات و نهادهای دولتی ابلاغ شده تا مصرف آب را مدیریت نمایند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای مدیریت بحران بی آبی در یزد

لزوم استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای مدیریت بحران بی آبی در یزد