موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 12:202018-05-23سياسي

تبریک پزشکیان به مناسبت روز مقاومت دزفول


نایب رییس مجلس ضمن تبریک روز مقاومت دزفول، گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس بیشترین حملات را به دزفول داشت و این شهر را بمباران کرد اما مردم قهرمان دزفول این شهر را ترک نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به روز ملی دزفول و ایثار مردم قهرمان این شهر، گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس بیشترین حملات را به دزفول داشت و این شهر را بمباران کرد اما مردم قهرمان دزفول این شهر را ترک نکردند و از آن پشتیبانی کردند.

یادآوری این روزها و پاسداشت یاد چنین قهرمانانی و قدردانی از آنها می تواند روحیه مقاومت و پایداری را در جامعه و کشور ما زنده کند.

نایب رییس مجلس افزود: این روز را به مردم عزیز دزفول و همه افرادی که در این جنگ مقدس تلاش کردند، ایستادند و خون دادند تبریک می گویم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک پزشکیان به مناسبت روز مقاومت دزفول

تبریک پزشکیان به مناسبت روز مقاومت دزفول