مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 11:202018-05-23سياسي

هلال احمر بیش از کمک های مردمی جمع آوری شده بین زلزله زدگان توزیع کرده است


هلال احمر بیش از رقمی که مردم به زلزله زدگان استان کمک کرده اند، بین آنان توزیع کرده و اینکه گفته می شود این کمک ها به یمن و سوریه رفته کذب محض است.

- استاندار کرمانشاه گفت: هلال احمر بیش از رقمی که مردم به زلزله زدگان استان کمک کرده اند، بین آنان توزیع کرده و اینکه گفته می شود این کمک ها به یمن و سوریه رفته کذب محض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هوشنگ بازوند امروز (2 خرداد) در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان با تاکید بر تسریع بازسازی مناطق زلزله زده، گفت: از این پس مبنای اجرای کار بازسازی مناطق زلزله اجرای "سقف" خواهد بود.

وی با اشاره به اتمام سقف بیش از چهار هزار واحد در مناطق زلزله زده، گفت: با تعهد بنیاد مسکن مبنی بر اجرای هفتگی 600 سقف، تا پایان شهریور بیش از تعهد بنیاد مبنی بر اجرای سقف 12 هزار واحد انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه همچنین بر تسریع کار بانک ها در عقد قرارداد جهت پرداخت تسهیلات تاکید کرد و افزود: مصوب می شود که بانک ها در مناطق زلزله زده با توجه به حجم پرونده تا ساعت 20 شب فعالیت داشته باشند و کمتر از این سقف با تایید فرمانداری قابل قبول است.

بازوند افزود: همچنین مصوب می شود تا پایان خرداد قرارداد تمام معرفی شدگان به بانک ها جهت دریافت تسهیلات منعقد شود، مشروط به اینکه بنیاد مسکن تمام واجدین شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر بیش از کمک های مردمی جمع آوری شده بین زلزله زدگان توزیع کرده است

هلال احمر بیش از کمک های مردمی جمع آوری شده بین زلزله زدگان توزیع کرده است