مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 10:162018-05-23سياسي

فتوحی در نشست خبری مطرح کرد 3 محور برنامه های راهبردی دانشگاه شریف


رییس دانشگاه صنعتی شریف در نشست خبری صبح امروز برنامه های کلی راهبردی دانشگاه شریف را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در نشست خبری صبح امروز گفت: اگر بخواهیم به رویکرد دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به آموزش عالی نگاه کنیم تغییر از توسعه کمی به کیفی است، آنچه در آموزش عالی مورد نقد بوده توسعه بی رویه کمی است که دولت تلاش کرده در راستای توسعه کیفی گام بردارد.

  وی با بیان اینکه آموزش عالی با دو چالش جدی روبرو است، گفت: نهادهای سیاست گذار از تعدد برخوردارند و این مساله سبب شده اتحاد رای در مورد آینده آموزش عالی وجود نداشته باشد و این موضوع سبب سردرگمی می شود، همچنین در بحث کیفیت نیز نتوانستیم به رای واحدی در آموزش عالی برسیم و بدانیم که چه اهدافی را باید دنبال کنیم.

  فتوحی ادامه داد: چالش دوم بحث نگاه دستوری و بخشنامه ای است اگر جایگاه و سابقه دانشگاه ها را در نظر نگیریم و فقط نگاه بخشنامه ای داشته باشیم کارها پیش نمی رود.

  رییس دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: ما در دانشگاه شریف از اواخر سال 93 شورای راهبردی دانشگاه را تشکیل دادیم و امسال که پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه است باید برنامه ریزی می کردیم که اهداف چیست، در سال 95 برنامه راهبردی به تصویب شورای دانشگاه رسید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتوحی در نشست خبری مطرح کرد 3 محور برنامه های راهبردی دانشگاه شریف

فتوحی در نشست خبری مطرح کرد 3 محور برنامه های راهبردی دانشگاه شریف