مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 09:152018-05-23سياسي

پیام ناجا به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر


نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سوم خرداد را مظهر اقتدار و مقاومت امت اسلامی توصیف کرد و بازخوانی و ترسیم روزآمد فتح خرمشهر را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی سوم خرداد ماه ؛سالروز آزادی خرمشهر را مظهر اقتدار و مقاومت امت اسلامی در عرصه شکوفایی ظرفیت ها،کارآمدی های مومنانه و توانمندی های ملت ایران برای ایجاد تحولات راهبردی در روند جنگ تحمیلی و رخدادهای پس از آن عنوان کرد.

در این پیام آمده است: بدون تردید عملیات بزرگ و غرورآفرین "بیت المقدس" در سوم خرداد 1361 به عنوان یک رخداد بزرگ و سرنوشت ساز، نه تنها جغرافیای جنگ را به نفع رزمندگان اسلام تغییر داد، بلکه تمام معادلات دشمن بعثی را بر هم ریخت و باعث نگرانی بیش از پیش حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان جهت برون رفت از این بحران شد.

تغییری که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در سال های پس از آن دوران باشکوه و پر افتخار نیز اتحاد و روح مقاومت را در کنار ایمان و بصیرت، به عنوان رمز پیروزی در مقابل بیگانگان و توطئه های آنان پیش روی نسل های امروز و آینده سازان واقعی انقلاب قرار داد.

بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ناجا به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

پیام ناجا به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر