مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 09:152018-05-23اجتماعي

تداوم بارش باران /احتمال وقوع گرد و خاک در شرق کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور گفت: شدت بارش امروز (2 خرداد ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی، - جنوب و غرب آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، چهار محال وبختیاری، لرستان، شمال فارس و کرمان پیش بینی می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا (2 و 3 خرداد ماه) سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، دامنه های البرز مرکزی، برخی مناطق سواحل دریای خزر، مرکز، غرب یزد و کرمان فعال است و سبب رگبار، رعد برق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (3 خرداد ماه) فعالیت سامانه بارشی در این مناطق با شدت کمتری ادامه خواهد داشت،اظهارکرد: روز جمعه (4 خرداد) ضمن تضعیف این سامانه، بارش ها به غرب و شمال غربی کشور محدود می شود.

به گفته وی امروز و فردا (2 و 3 خرداد) در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی از مناطق شرق وقوع پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (3 خرداد) نیمه ابری همراه با وزش باد در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش باران /احتمال وقوع گرد و خاک در شرق کشور

تداوم بارش باران /احتمال وقوع گرد و خاک در شرق کشور