مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 08:562018-05-23سياسي

نیازمند پیوند دانشگاه با صنعت و مدیریت هستیم


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در آموزش های خود نیاز داریم که دانشگاه را با صنعت و مدیریت پیوند بزنیم زیرا آموزش های تئوری خیلی کارساز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد روز گذشته در دیدار با مسئولان مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های کاربردی در کشور، بر تقویت این مراکز تأکید کرد.

یعقوبی گفت: در آموزش های خود نیاز داریم که دانشگاه را با صنعت و مدیریت پیوند بزنیم؛ زیرا آموزش های تئوری خیلی کارساز نیست.

جامعه ما نیاز دارد که آموزش های مراکز علمی ما کاربردی باشد تا دردی از درد های کشور را دوا کرده و خروجی های این مراکز امیدی برای آینده نظام باشند و بتوانند مشکلات موجود را مرتفع کنند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ارائه آموزش های کاربردی برای ارتقای کیفیت مدیریت و خدمات بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: هرچه در این زمینه خروجی بیشتری داشته باشیم و آموزش های کاربردی بیشتر باشد بدون شک در خدمات دهی به مردم هم موفق تر خواهیم بود.

وی خطاب به مسؤولان مرکز آموزش علمی و کاربردی، اظهار داشت: کار شما کار زیربنایی بوده و بسترساز برای ارائه خدمت به مدیران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند پیوند دانشگاه با صنعت و مدیریت هستیم

نیازمند پیوند دانشگاه با صنعت و مدیریت هستیم