مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 08:512018-05-23دانش

روابط عمومی های دانشگاه آزاد استان اردبیل به کارکرد اصلی و حرفه ای خود برگردند


رییس دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: روابط عمومی های دانشگاه آزاد استان اردبیل به کارکرد اصلی و حرفه ای خود برگردند و روابط عمومی دانشگاه باید به یک روابط عمومی تحول گرا تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحق رسولی رییس دانشگاه آزاد استان اردبیل روز گذشته در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات این استان به مناسبت هفته ارتباطات گفت: در حال حاضر آشوبی در فضای اطلاع رسانی وجود دارد که به همین دلیل کار آن هایی که حرفه ای کار می کنند سخت و رسالت‏شان سنگین تر شده و نیاز به وجود افراد حرفه ای بیشتری احساس می شود.

رسولی افزود: از ویژگی های حرفه ای بودن این است که متخصص در حوزه مربوطه بوده و از دانش تخصصی لازم برخوردار هستند و در دیدگاه های آنان منافع اجتماعی بر منافع فردی ارجحیت دارد.

رییس دانشگاه آزاد استان اردبیل بیان کرد: حرفه ای ها برای انجام کار خود چهارچوب ها و استاندارد ها و اتحادیه و مرجعی داشته و به همدیگر و حرفه خود تعهد دارند، بنابراین جای حرفه ای ها را هیچ کس نمی تواند پر کند.

وی بیان داشت: جمع رسانه های استان اردبیل با وجود سلیقه ها و گرایش های متفاوت و رقابت ها، فضای خوبی وجود داشته و اخلاقی تر است.

رسولی اظهار کرد: عامل این فضای اخلاقی آن هایی هستند که پیش قدم بوده و در برقراری تعامل مثبت نقش موثر ایفا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی های دانشگاه آزاد استان اردبیل به کارکرد اصلی و حرفه ای خود برگردند

روابط عمومی های دانشگاه آزاد استان اردبیل به کارکرد اصلی و حرفه ای خود برگردند