مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 08:502018-05-23پزشكي

تولید زولبیای رنگی ممنوع


مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر این که استفاده از هرگونه رنگ در تولید زولبیا ممنوع است، گفت: تاکنون تخلفی در این زمینه در مشهد مشاهده نشده است.

- مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: تولید زولبیای رنگی ممنوع مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر این که استفاده از هرگونه رنگ در تولید زولبیا ممنوع است، گفت: تاکنون تخلفی در این زمینه در مشهد مشاهده نشده است.

علی اصغر حسنی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که با توجه به افزایش استفاده از زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان نظارت های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر قنادی ها افزایش یافته است ؛ اظهار کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان نیز جلسه ای با اتحادیه قنادی ها داشتیم و مشخص کردیم واحدهای صنفی باید در تولید این محصول چه شرایط بهداشتی را رعایت کنند، هم چنین همکاران ما در ساعات اداری و غیراداری از قنادی ها بازدید داشته و نمونه برداری انجام می دهند.

وی ادامه داد: نظارت های بهداشتی روی شرایط بهداشتی مکان هایی که باید این موادغذایی را تولید کنند و روی شرایط بهداشت فردی و تجهیزات و کنترل کیفی موادی که استفاده می کنند، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید زولبیای رنگی ممنوع

تولید زولبیای رنگی ممنوع