مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 08:452018-05-23فناوري

نوکیا ایکس 6 ظرف 10 ثانیه فروش رفت


شرکت اچ ام دی که حق امتیاز فروش محصولات نوکیا را در اختیار دارد اعلام کرده که تنها در مدت زمان 10 ثانیه تمامی موجودی گوشی هوشمند نوکیا ایکس 6 در چین به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت mspoweruser، پس از آنکه حق فروش محصولات غول تکنولوژی نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، حالا این شرکت اعلام کرده است که توانسته با افزایش میزان فروش گوشی های هوشمند نوکیا و کسب درآمد قابل ملاحظه از آن، این شرکت پیشگام در عرصه تکنولوژی را از خطر ورشکستگی برهاند و نوکیا را بار دیگر به فهرست پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند در جهان بازگرداند.

حالا به نظر می رسد که این شرکت که بعنوان فرشته نجات نوکیا از آن یاد می شود حقیقتا توانسته است محصولات جدید و به روز نوکیا را با موفقیت چشمگیر و قابل ملاحظه ای به فروش برساند و این غول تکنولوژی دیرینه را از خطر ورشکستگی برهاند.

پس از آنکه فروش گوشی هوشمند نوکیا ایکس 6 توسط شرکت اچ ام دی گلوبال ( HMD ) در چین آغاز شد این شرکت اعلام کرد که موجودی این محصول تنها در عرض مدت 10 ثانیه به اتمام رسیده است.

شاید باور این مساله اندکی دشوار باشد اما چیزی که در اینجا از اهمیت خاصی برخوردار است، استقبال بی نظیر کاربران از محصولات و گوشی های هوشمند نوکیا است که به نظر می رسد نوکیا در حال بازگشت دوبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوکیا ایکس 6 ظرف 10 ثانیه فروش رفت

نوکیا ایکس 6 ظرف 10 ثانیه فروش رفت