مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 08:462018-05-23سياسي

پیام رسان «زلو» بلندگوی سازمان های تروریستی در تاجیکستان


کمیته دولتی امنیت ملی تاجکستان با انتشار مستندی پیام رسان «Zello» را عامل گرایش شهروندان این کشور به گروه های ترویستی و افراطی اعلام کرد.

- پیام رسان زلو بلندگوی سازمان های تروریستی در تاجیکستان کمیته دولتی امنیت ملی تاجکستان با انتشار مستندی پیام رسان Zello را عامل گرایش شهروندان این کشور به گروه های ترویستی و افراطی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، کمیته دولتی امنیت ملی تاجکستان با انتشار مستندی پیام رسان Zello را عامل افزایش گرایش شهروندان این کشور به گروه های ترویستی و افراطی عنوان کرد.

بنابراین مستند تقریبا 80 درصد شهروندان تاجیکستان توسط این پیام رسان و سایر شبکه های اینترنتی به صفوف سازمان های افراطی از جمله داعش پیوسته اند.

کمیته امنیت ملی تاجیکستان در این گزارش زلو را یکی از پیام رسان هایی نام برده که مبلغان سازمان های تروریستی و افراطی از آن به عنوان واسطه اصلی جذب جوانان به صفوف خود استفاده می کنند.

مقامات تاجیک معتقدند که این شبکه مجازی به واسطه ای برای شست وشوی مغزی و تیره سازی تصویر تاجیکستان تبدیل شده و فعالیت آن باید تحت نظارت شدید قرار گیرد.

در این فیلم همچنین تعدادی از افراد متهم به تبلیغ عقاید گروه های افراطی و کاربران این شبکه مجازی اعتراف کردند که با استفاده از این شبکه عقاید سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رسان «زلو» بلندگوی سازمان های تروریستی در تاجیکستان

پیام رسان «زلو» بلندگوی سازمان های تروریستی در تاجیکستان