مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 08:002018-05-23اقتصادي

ذخیره سازی بیش از 250 نمونه خون بند ناف در چهارمحال و بختیاری


مسئول نمایندگی بانک سلول های بنیادی خون بند ناف جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از 250 نمونه خون بند ناف در سطح استان جمع آوری و به تهران ارسال شده است که پس از طی آزمایشات مختلف این نمونه ها فریز شده اند.

- فاطمه روستایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه اکنون در سه شهرستان شهرکرد، فارسان و بروجن مراکز نمونه گیری از خون بند ناف فعال هستند، اظهار کرد: در حال حاضر دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در سطح استان در بیمارستان هاجر شهرکرد مستقر است و در این دفتر مشاوره های اولیه عقد قرارداد، هماهنگی برای اجرای نمونه گیری، ارسال نمونه به تهران و .

انجام می شود.

وی افزود: تاکنون بیش از 250 نمونه خون بند ناف در سطح استان جمع آوری و به تهران ارسال شده است که پس از طی آزمایشات مختلف این نمونه ها فریز شده اند.

روستایی با اشاره اینکه سال گذشته در دریافت نمونه خون بند ناف رشد 43 درصدی حاصل شده است، تصریح کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو رتبه برتر در میان نمایندگی های کوچک کسب شد، تصریح کرد: بیشترین درصد رشد نمونه فریز شده در سال گذشته در سطح کشور نیز در این نمایندگی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی بیش از 250 نمونه خون بند ناف در چهارمحال و بختیاری

ذخیره سازی بیش از 250 نمونه خون بند ناف در چهارمحال و بختیاری