مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 06:212018-05-23بين الملل

مهدی شکیبایی ایستگاه پایانی رویارویی ایران و غرب بر سر فلسطین


مایک پمپئو وزیر خارجه جدید آمریکا روز گذشته دوشنبه در اندیشکده «هریتیج» حاضر شد تا از راهبرد جدید کاخ سفید در دوره پسا داعش و پسا برجام در قبال ایران رونمایی کند.

- مایک پمپئو وزیر خارجه جدید آمریکا روز گذشته دوشنبه در اندیشکده هریتیج حاضر شد تا از راهبرد جدید کاخ سفید در دوره پسا داعش و پسا برجام در قبال ایران رونمایی کند.

یکم؛ مایک پمپئو وزیر خارجه جدید آمریکا روز گذشته دوشنبه در اندیشکده هریتیج حاضر شد تا از راهبرد جدید کاخ سفید در دوره پسا داعش و پسا برجام در قبال ایران رونمایی کند.

او در این محفل علمی 12 شرط برای طراحی توافق جدید با ایران و به زعم خود مهار ایران پیشنهاد کرد که نه تنها هیچ یک از شروط قابل اجرا نیستند که بیشتر تلاش دارد ارتباط ایران با نه تنها دنیای خارج که حتی با همسایگانش را محدود و به یک معنا انقلاب اسلامی ایران را از فلسفه وجودی خود خالی نماید.

  دوم؛ بهترین تعبیر از شروط 12 گانه وزیرخارجه آمریکا علیه تهران را عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه فرا منطقه ای رای الیوم داشت.

آنجا که در تحلیلی بر اظهارات پمپئو شروط آمریکا را در 4 محور اساسی غیر از بگو مگوهای هسته ای خلاصه کرد و نوشت:  پایان برنامه های موشکی ایران و انهدام ذخایر موشکی این کشور ، توقف حمایت ایران از تامین مالی حزب الله در لبنان، جهاد اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی شکیبایی ایستگاه پایانی رویارویی ایران و غرب بر سر فلسطین

مهدی شکیبایی ایستگاه پایانی رویارویی ایران و غرب بر سر فلسطین