مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 15:262018-05-22حوادث

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی به 5 نفر حیات دوباره بخشید


لطیفه سنبلی دختر 32 ساله از اهالی کردستان و ساکن شهرستان دماوند بر اثر مرگ مغزی به بیمارستان 7 تیر تهران اعزام می شود تا راهی برای زندگی 5 نفر دیگر بگشاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، پزشکان با تشخیص مرگ مغزی به پدر و برادر لطیفه می گویند که کاری از دستشان برنمی آید و لطیفه دچار مرگ مغزی شده است.

زمانی که مغز از حرکت باز می ایستد، زندگی رنگ دیگری به خود می گیرد، جسمی که یارای حرکت ندارد و قلبی که همچنان به شوق زندگی بخشیدن به دیگران، به تپش ادامه می دهد.

گویی تقدیر برخی این چنین رقم خورده است تا فرشته نجات باشند، فرشتگانی که با رفتن خود، احیاگر نفس هایی به شماره افتاده می شوند و آینه ای در برابر آینه نفس های دیگری قرار می دهند تا انعکاس زندگی آنان باشند.

در واپسین نفس های لطیفه، خانواده اش دست به کاری بزرگ می زنند، آنان موافقت می کنند که اعضای دخترشان نجات بخش جان بیماران نیازمند باشد.

دیروز روز جهانی اهدای عضو بود و 5 عضو حیاتی لطیفه شامل قلب، کلیه ها، کبد و پانکراس برای یاری نفس کشیدن بیماران نیازمند اهدا شد.

پیکر این فرشته نجات در زادگاهش روستای آویهنگ به خاک سپرده شد.

کارشناس مسؤول اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: 6 هزار و 128 نفر داوطلب اهدای عضو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی به 5 نفر حیات دوباره بخشید

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی به 5 نفر حیات دوباره بخشید