مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 14:512018-05-22حوادث

دستگیری 2 سارق با 106 قطعه اموال مسروقه


رییس کلانتری 109 بهارستان، با اعلام خبر دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در خیابان امیرکبیر، گفت: از این متهمان هنگام دستگیری 106 قطعه اموال مسروقه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: با توجه به شکایت های متعدد شهروندان در خصوص سرقت از لوازم داخلی خودروهایشان در این محدوده تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از دوربین های نصب در محل های سرقت و همچنین تحقیقات از مالباختگان، مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق همدست که شب های با هم اقدام به سرقت می کنند، صورت می گیرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، تیم های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس در محدوده هایی که احتمال داشت سرقت انجام شود به گشتزنی پرداختند تا این که در نهایت شب گذشته این اقدامات نتیجه داد و هر دو سارق در حال سرقت از یک خودرو شناسایی و بازداشت شدند.

رییس کلانتری 109، بیان داشت: هر دو متهم پس از دستگیری به همراه تجهیزات مسروقه ای که همراه داشتند به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و به همدستی با یک مالخر اموال مسروقه نیز اقرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 سارق با 106 قطعه اموال مسروقه

دستگیری 2 سارق با 106 قطعه اموال مسروقه