مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 14:062018-05-22دانش

دانشگاه ها باید به سوی کار آفرینی حرکت کنند


صادقی سرپرست دانشگاه آزاد مرند گفت: برای دستیابی به آنچه امروز کشور به آن نیاز دارد باید از دانشگاه های آموزش محور و تک بعدی به سوی دانشگاهی پژوهش محور، - فناور و کارآفرین حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین صادقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با اشاره به سی و ششمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب به رهبری امام راحل با اهدافی از قبیل فراهم کردن بستر تحقیق برای پیشبرد مرزهای علم و دانش، تربیت نیروهای متخصص و متعهد مورد نیاز کشور، نوآوری، انتقال و جذب تکنولوژی و گسترش نظام آموزش عالی تأسیس شد.

محمدحسین صادقی مطرح کرد: طبق سند چشم انداز توسعه، ایران باید کشوری باشد توسعه یافته با جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با تأکید بر جنبش نرم افزاری و تولید علم که این افق توسعه در سند چشم انداز 20 ساله توسعه دانایی محور نام گرفته که اساس و شالوده آن توجه به سرمایه های انسانی است؛ در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد قابل توجهی ارائه کرده است.

صادقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با برخورداری از یک شبکه گسترده و بی نظیر آموزشی، تأثیرات دامنه دار و گسترده ای را در عرصه علمی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید به سوی کار آفرینی حرکت کنند

دانشگاه ها باید به سوی کار آفرینی حرکت کنند