مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 13:052018-05-22اقتصادي

خودروسازان داخلی تا کی می خواهند خودسرانه قیمت ها را بالا ببرند؟


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه با انتقاد از افزایش قیمت خودروهای داخلی، گفت: خودروسازی ایران نوزاد 50 ساله ای است که آنقدر حمایت شده که به خود اجازه می دهد هرطور که بخواهد قیمت ها را افزایش دهد.

- عبدالرضا یاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت اخیری که در برخی از خودروهای تولید داخل اعمال شده، اظهار کرد: این افزایش قیمت غیرقانونی است و در شرایطی قیمت ها بالا رفته که دولت بارها اعلام کرده بود هیچ افزایش قیمتی در هیچ کالایی نباید در کشور صورت گیرد.

وی ادامه داد: به دلیل وجود پول های سرگردان و نقدینگی زیاد در کشور، تقاضای کاذبی در بازار خودرو شکل گرفت و خودروسازان با سوءاستفاده از این تقاضا نسبت به افزایش قیمت محصولات خود اقدام کردند.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ توجیه قانونی برای افزایش قیمت خودرو داخلی وجود ندارد، تاکید کرد: قطعات مورد نیاز این واحدها یا از داخل کشور تامین می شود و یا به صورت وارداتی است.

یاری افزود: در تولیدات داخلی که افزایش قیمتی نداشتیم و برای واردات مواد اولیه هم بارها دولت و بانک مرکزی اعلام کرده که ارز با قیمت مصوب 4200 در اختیار واردکنندگان مواد اولیه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان داخلی تا کی می خواهند خودسرانه قیمت ها را بالا ببرند؟

خودروسازان داخلی تا کی می خواهند خودسرانه قیمت ها را بالا ببرند؟