مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 12:512018-05-22بين الملل

ترامپ در زمان مراجعه به توییتر با آیفون قواعد امنیتی را نادیده می گیرد


دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا پروتکل ها و قوانین امنیتی کاخ سفید را در زمان استفاده از گوشی آیفون خود برای مراجعه به توییتر نادیده می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس" به نقل از ورج، دونالد ترامپ مالک حداقل دو گوشی آیفون است که از یکی از آنها برای برقراری تماس های خود و از یکی دیگر برای گشت و گذار در اینترنت، مطالعه اخبار و ارسال مطالبی در توییتر استفاده می کند.

بر اساس قوانین امنیتی کاخ سفید، دوربین های این گوشی ها همیشه باید غیرفعال باشند و به طور منظم مورد بررسی و کنترل قرار بگیرند، اما اطلاعاتی که از کاخ سفید به خارج درز کرده نشان می دهد ترامپ به این مسائل اهمیتی نمی دهد.

دوربین های مورد استفاده ترامپ کماکان دارای دوربین و میکروفون های فعال هستند و لذا می توانند به آسانی هدف حملات هکری دولت های متخاصم آمریکا قرار بگیرند.

البته قابلیت جی پی اس گوشی های مورد استفاده ترامپ غیرفعال شده و لذا ردگیری موقعیت جغرافیایی وی با استفاده از گوشی هایی که دارد ناممکن است.

ظاهرا ترامپ در برابر درخواست های ماموران امنیتی برای بررسی مرتب گوشی خود مقاومت می کند و آنها را نامناسب و ناراحت کننده می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در زمان مراجعه به توییتر با آیفون قواعد امنیتی را نادیده می گیرد

ترامپ در زمان مراجعه به توییتر با آیفون قواعد امنیتی را نادیده می گیرد