مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 12:452018-05-22سياسي

مطهری: بهتر بود کمیسیون امنیت ملی در رابطه با لایحه FATF گزارشی تهیه می کرد


بهتر بود کمیسیون امنیت ملی در لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم (FATF) گزارشی تهیه می کرد و حتی اگر نظر منفی داشت گزارش منفی ارائه می داد.

- نایب رییس مجلس گفت: بهتر بود کمیسیون امنیت ملی در لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم (FATF) گزارشی تهیه می کرد و حتی اگر نظر منفی داشت گزارش منفی ارائه می داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مطهری که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس، بیان کرد: بهتر بود کمیسیون امنیت ملی در رابطه با لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم گزارشی تهیه می کرد و اگر نظر کمیسیون منفی نیز بود گزارش رد می داد اما سخنگوی کمیسیون نیز می تواند تهیه نشدن گزارش را نیز در جلسه علنی گزارش کند و مشکل آیین نامه ای ندارد و می تواند بگوید که ما در کمیسیون به جایی رسیده ایم که بگوییم گزارشی تهیه نشده است، خلاف آیین نامه اقدامی انجام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کواکبیان که در تذکری با استناد به ماده 79 در پایان جلسه علنی امروز در رابطه با لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم، بیان کرد: در صحن علنی کمیسیون این لایحه مطرح نشد و هیات رییسه شخصا تصمیم گرفتند ما جوابی تهیه نمی کنیم، هم می خواستند با دولتمردان هماهنگ باشند و هم اعتقادات خود را زیر پا نگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: بهتر بود کمیسیون امنیت ملی در رابطه با لایحه FATF گزارشی تهیه می کرد

مطهری: بهتر بود کمیسیون امنیت ملی در رابطه با لایحه FATF گزارشی تهیه می کرد