مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 12:302018-05-22بين الملل

حمایت بحرین از طرح وزیر خارجه آمریکا علیه ایران


وزارت امور خارجه بحرین با اعلام حمایت از طرح جدید آمریکا برای فشار بر آمریکا مدعی شد: این استراتژی نشان دهنده عزم واشنگتن برای مقابله با خطرات برنامه موشکی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، وزارت امور خارجه بحرین با انتشار بیانیه ای به سخنان مایک پمپئو وزیرامورخارجه آمریکا که با تشریح یک طرح جدید خواستار اعمال فشار بیشتر بر ایران و تحریم های گسترده تر علیه این کشور شد، واکنش نشان داد و از این رویکرد حمایت کرد.

وزارت امور خارجه بحرین با تکیه بر ادعاهای بی اساس غرب و آمریکا و متحدان منطقه ای شان علیه کشورمان آورده است: این استراتژی نشان دهنده عزم آمریکا برای مقابله با خطر سیاست های ایران که امنیت و ثبات منطقه را تضعیف می کند و به علاوه غلبه بر نقاط ضعف توافق هسته ای 2015 و همچنین جلوگیری از خطرات برنامه موشکی بالستیک ایران است.

وزارت امور خارجه بحرین در ادامه از تلاش های واشنگتن برای تقویت صلح و ثبات منطقه ای و بین الملل و به علاوه تلاش برای جلوگیری از گسترش درگیری و هرج و مرج در منطقه و حل بحران های کنونی خاورمیانه قدردانی کرد.

همچنین در این بیانیه ادعا شده است: منامه خود را در کنار آمریکا برای مقابله با تهدید ایران و رسیدگی به تلاش های این کشور برای گسترش خشونت و تروریسم می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بحرین از طرح وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

حمایت بحرین از طرح وزیر خارجه آمریکا علیه ایران