مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 12:052018-05-22بين الملل

فراخوان برای برگزاری تظاهراتی جدید در روز جمعه در مرز غزه


هیئت ملی تظاهرات بازگشت و لغو محاصره تاکید کرد، فعالیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ملی به صورت روزانه در تمامی اردوگاه ها ادامه یافته و روز جمعه نیز تظاهراتی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، هیئت عالی و ملی تظاهرات بازگشت و لغو محاصره در بیانیه ای با تاکید بر استمرار فعالیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ملی به صورت روزانه و هفتگی در تمامی اردوگاه ها در طول ماه رمضان و مطابق با جدول برنامه ها به ویژه تظاهرات روز جمعه با عنوان "جمعه با وجود محاصره ادامه می دهیم"، از تمامی گروه های فلسطینی برای شرکت در تظاهرات روز جمعه جهت تحقق اهدافی که برای آن تعدادی کشته و زخمی شدند، دعوت کرد.

این هیئت افزود، تظاهرات روز جمعه با هدف تاکید بر این مساله برگزار می شود که محاصره مردم فلسطین را از حرکت در مسیر مقاومت و مبارزه ملی باز نداشته و نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون شما دوباره با چالش های بزرگی برای دفاع از قدس، حق بازگشت و استقلال مواجه بوده و دست خالی در برابر اسلحه اشغالگران و نیروهای فاشیسم می ایستید، جهان بر این باور است که بازگشت حق مردم ماست و هر چقدر جانفشانی ها بیشتر شود، ما هرگز از حقمان دست نخواهیم کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برای برگزاری تظاهراتی جدید در روز جمعه در مرز غزه

فراخوان برای برگزاری تظاهراتی جدید در روز جمعه در مرز غزه