مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 11:212018-05-22ورزشي

اطلاعیه باشگاه ذوب آهن درباره گمانه زنی رسانه ها


باشگاه ذوب آهن با صدور بیانیه ای از رسانه ها خواست تا تمایلات خود را با گمانه زنی ها در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، مطرح و منتشر نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه ذوب آهن با صدور بیانیه ای از رسانه ها خواست تا تمایلات خود را با گمانه زنی ها در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، مطرح و منتشر نکنند.

در این بیانیه آمده است؛ باشگاه ذوب آهن فصل گذشته لیگ برتر را با امیر قلعه نویی سپری کرد و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه حضور مجدد در لیگ قهرمانان آسیا راه را برای تداوم همکاری با این چهره بر روی هر دو طرف بازگذاشته است و هر دو طرف خواهان همکاری با هم هستند و بر این مبنا، باشگاه ذوب آهن هیچ گزینه دیگری را به عنوان سرمربی در جلسات خود لحاظ نکرده و نمی کند و تا قطعی شدن روند این مذاکرات، ذهن خود را معطوف شایعات و گمانه زنی های خود ساخته نخواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ این باشگاه برای مربیانی که نام آن ها در رسانه ها به عنوان گزینه های سرمربی این تیم یاد می شود، از جمله آقایان جواد نکونام و علیرضا منصوریان و.

احترام ویژه ای قائل بوده، اما هیچ گاه این اسامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مطرح نشده است و ذکر این اسامی صرفا گمانه زنی رسانه ها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه باشگاه ذوب آهن درباره گمانه زنی رسانه ها

اطلاعیه باشگاه ذوب آهن درباره گمانه زنی رسانه ها