مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 11:052018-05-22سياسي

سهم لرستان از اعتبارات توسعه و اشتغال روستایی کامل داده نشده است


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم لرستان از محل اعتبارات توسعه و اشتغال روستایی کامل داده نشده است.

- مهندس مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: توسعه و اشتغال روستایی با انحرافی در منابعش مواجه شده و نتوانسته اهداف طرح را تأمین کند.

وی ادامه داد: هدف قانونگذار صرف اعتبارات این حوزه برای مشاغل خرد روستایی و عشایری و شهرهای زیر 10 هزار بوده نه اینکه احیانا پروژه نیمه تمامی وجود داشته و در آنجا هزینه شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه از محل اعتبارات توسعه و اشتغال روستایی سهم استان کامل داده نشده و به تبع آن نیز سهم شهرستان ها ناعادلانه توزیع شده است به گونه ای که شهرستان کمتر برخوردار کمتر اعتبار دریافت کرده و برخوردار بیشتر اعتبار گرفته است.

کیان پور تاکید کرد: با این ارقامی که پرداخت شده نمی توان اشتغال خرد روستایی ایجاد کرد چون این اعتبار را به پروژه های نیمه تمام اختصاص دادند و ممکن است به این راحتی انجام نشود.

وی تصریح کرد: اگر این اعتبار در جای خود صرف می شد قطعاً توفیقات بیشتری داشت، در آیین نامه هاو دستورالعمل ها برای تخصیص اعتبارات باید وقت بیشتری گذاشته می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم لرستان از اعتبارات توسعه و اشتغال روستایی کامل داده نشده است

سهم لرستان از اعتبارات توسعه و اشتغال روستایی کامل داده نشده است