مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 11:002018-05-22فناوري

رمضان بهاری پی پینگ، متفاوت است


 پی پینگ در نظر دارد در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود رمضان 97 را بهاری کند.

به همین منظور از آغاز تا پایان رمضان 97 موسسات خیریه، خیرین و همه کسانی که دستی در کار خیر دارند، - می توانند در پی پینگ به صورت آنلاین از مردم کمک دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سایت پی پینگ، در روزهای رمضان هیچ گونه کارمزدی از خیریه ها و افراد خیری که اقدام به جمع آوری کمک های انسان دوستانه می کنند دریافت نمی شود.

پی پینگ از سال 94 تاکنون با کمک فناوری نوین می کوشد خدمات دریافت و پرداخت پول را به ساده ترین شکل ممکن در بستری امن به افراد و سازمان ها ارائه کند.

با توجه به استقبال خوب کاربران و رونق دریافت و پرداخت الکترونیک بر آن شدیم از زیرساخت ها و بسترهای فناوری خود در راستای تسهیل فعالیت های خیر خواهانه رمضان 97 استفاده کنیم.

رمضان بهاری پی پینگ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر با ثبت نام خیریه، سازمان مردم نهاد و یا شخص خودتان می توانید از طریق وب سایت، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن تلفن همراه کمک های مردمی را بدون نیاز به در اختیار قراردادن اطلاعات بانکی تان دریافت کنید.

به این ترتیب که شما می توانید در پی پینگ برای جمع آوری کمک های ویژه رمضان یک کمپین جدید تعریف کنید، ما ضمن دریافت کمک های مردمی به شیوه های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضان بهاری پی پینگ، متفاوت است

رمضان بهاری پی پینگ، متفاوت است