مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 10:452018-05-22سياسي

شروع خدمات جدید و ارتقا یافته درمانی برای بازنشستگان فولاد کرمان از فردا


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده و طی قول مساعد مدیر عامل شرکت خدمات درمانی فولاد، از فردا خدمات جدید و ارتقا یافته درمانی برای بازنشستگان فولاد استان کرمان آغاز می شود.

- "محمدمهدی زاهدی" در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و طی تذکر به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به صورت کتبی و درصحن علنی مجلس دررابطه با حل مشکل موضوع خدمات درمانی، صبح امروز اول خردادماه "جاویدان" مدیر عامل شرکت خدمات درمانی فولاد طی گزارشی قول مساعد داد که از فردا خدمات جدید و ارتقاء یافته درمانی جهت استفاده بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد در استان کرمان به دستور دکتر ربیعی وزیر تعاون و عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد در استان کرمان آغاز می شود.

رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این خدمات شامل امکان استفاده از کلیه مراکز درمانی خصوصی درجه یک و دولتی مطرح استان می باشد.

زاهدی عنوان کرد: امیدواریم با این خدمت، بازنشستگان فولاد استان که سال ها در اعماق تونل ها سختی کشیده اند و امروز اکثرا با مشکلات ریوی و درمانی متعددی مواجه هستند، در این رابطه نگرانی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع خدمات جدید و ارتقا یافته درمانی برای بازنشستگان فولاد کرمان از فردا

شروع خدمات جدید و ارتقا یافته درمانی برای بازنشستگان فولاد کرمان از فردا