مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 10:162018-05-22ورزشي

خرید مالکیت باشگاه گسترش فولاد توسط اردبیلی ها


در صورت خروج تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از آذربایجان شرقی، باشگاه آرتاویل جوان اردبیل به عنوان خریدار جدی این باشگاه مطرح خواهد شد.

- در صورت خرید تراکتورسازی توسط مالک گسترش فولاد صورت می گیردخرید مالکیت باشگاه گسترش فولاد توسط اردبیلی ها در صورت خروج تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از آذربایجان شرقی، باشگاه آرتاویل جوان اردبیل به عنوان خریدار جدی این باشگاه مطرح خواهد شد.

حبیب کوهی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به خرید امتیاز تیم تراکتورسازی تبریز توسط مالک فعلی باشگاه ورزشی گسترش فولاد، مدیران این باشگاه اعلام کردند که به دنبال فروش امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز هستند و با این اوصاف در صورت خروج این تیم از آذربایجان شرقی، اردبیل به عنوان خریدار جدی این باشگاه مطرح خواهد شد.

وی افزود: حق فوتبال آذربایجان شرقی برخورداری از حداقل دو تیم منسجم و خوب در لیگ برتر فوتبال کشور بوده و امیدواریم با رایزنی های انجام پذیرفته این باشگاه کماکان در تبریز باقی بماند، اما در صورت عدم فراهم شدن شرایط لازم با واگذاری این تیم به اردبیل به مطالبه جدی جوانان فوتبال دوست این استان پاسخ مثبت داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مالکیت باشگاه گسترش فولاد توسط اردبیلی ها

خرید مالکیت باشگاه گسترش فولاد توسط اردبیلی ها