مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:502018-05-22سياسي

بطحایی: مدارس سرشان را از زیر خاکستر بیرون بیاورند


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه باید سرش را از زیر خاکستر تمرکز گرایی بیرون بیاورد گفت: تا زمانی که مدرسه به سطحی از مطلوبیت نرسیده باشد و مدیر مدرسه جای خود را به عنوان راهبر آموزشی پیدا نکند موفق نخواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی در آیین رونمایی از برنامه نظام سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس که در اردوگاه باهنر برگزار شد با تاکید بر اینکه تا مدرسه به سطح قابل قبولی از کیفیت و انتظارتی که از آن توقع می رود نرسد حتما اقدامات دیگر در حوزه تحول با شکست روبرو خواهد شد گفت: شاید تلاشهایی که تا پیش از این و از دهه 60 در عرصه تحول آفرینی انجام شده بسیار قابل توجه بوده اما عمدتا با شکست مواجه شده و یکی از علل این است که به رکن مهم مدرسه بی توجهی کردیم.

وی افزود: حتی اگر بهترین فضاهای آموزشی را بسازیم و بهترین تجهیرات را فراهم و در مدارس استاندارد خود جای دهیم و بهترین برنامه های درسی را طراحی کنیم اما تا زمانی که مدرسه به سطحی از مطلوبیت نرسیده باشد و مدیر مدرسه جای خود را به عنوان راهبر آموزشی پیدا نکند موفق نخواهیم شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا زمانی که اهمیت مدرسه از ادارات آموزش و پرورش بیشتر نشود باور کنید نسل ها می آیند و باز به فکر تحول در این نظام خواهند بود گفت: هیچ کجا مدارس تا این حد در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: مدارس سرشان را از زیر خاکستر بیرون بیاورند

بطحایی: مدارس سرشان را از زیر خاکستر بیرون بیاورند