مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:452018-05-22اقتصادي

متروی قم با خرید تجهیزات از شرکت چینی تکمیل می شود


در چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم خرید تجهیزات از شرکت چینی برای تکمیل متروی قم به تصویب اکثریت اعضای شورا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که شامگاه دوشنبه در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد مجید اخوان رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به خرید تجهیزات متروی قم از شرکتی چینی عنوان کرد: ارزش خدمات و تجهیزات این شرکت در خصوص متروی قم 50 میلیون یورو است.

وی افزود: کلیات طرح به تصویب اعضاء رسیده است و ما امیدواریم در تکمیل متروی قم با تامین تجهیزات دچار مشکلات نشویم و طرح به خوبی عملیاتی شود.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش زر عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: در کلان شهرها جهت ایجاد قطار شهری از مساعدت های دولتی استفاده می شود و ما در 50 درصد از اعتبارات در تکمیل متروی قم باید از حمایت های دولتی بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: تکمیل متروی قم امری ضروری است و برای اجرای این طرح چاره ای جز خرید تجهیزات از کشور چین وجود ندارد، از این رو تفاهم نامه ای با شرکت نورینکو چین منعقد می شود.

در ادامه نیز قاری قرآن معاون شهردار قم بیان کرد: در تعامل با این شرکت چینی برای فاینانس خط دوم مترو در حال پیگیری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی قم با خرید تجهیزات از شرکت چینی تکمیل می شود

متروی قم با خرید تجهیزات از شرکت چینی تکمیل می شود