مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:202018-05-22سياسي

مشکلات بیمه ای فعالان صنایع دستی زنجان پیگیری می شود


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: مشکلات بیمه ای فعالان صنایع دستی زنجان در حال پیگیری است.

- الناز خدایی فرد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از دغدغه هایی که در برهه کنونی دامن گیر هنرمندان عرصه صنایع دستی استان شده، بحث مشکلات بیمه ای این قشر است که رسیدگی به این مشکلات و دغدغه ها یکی از اولویت های معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان بوده و در تلاش برای رفع این دغدغه ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اولویت دار این اداره کل، حمایت از هنرمندان این عرصه در خصوص خدمات بیمه ای و ارائه خدمات مناسب به این قشر در این زمینه است، ادامه داد: بیشترین بیمه شدگان حوزه صنایع دستی استان، مربوط به قلاب بافان، مسگران و چاقوسازان استان است.

این مسئول با یادآوری اینکه تاکنون در حدود 1113 نفر از هنرمندان عرصه صنایع دستی استان زنجان تحت حمایت های بیمه ای قرار گرفته اند، ادامه داد: بی تردید بحث بیمه را باید یکی از نگرانی های جدی فعالان این عرصه تلقی کنیم و این در حالی است که برخی از هنرمندان این عرصه اگر به موقع از حمایت های بیمه ای برخوردار نشوند، به لحاظ سنی در شرایطی قرار خواهند گرفت که دیگر حمایت از آن ها امکان پذیر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیمه ای فعالان صنایع دستی زنجان پیگیری می شود

مشکلات بیمه ای فعالان صنایع دستی زنجان پیگیری می شود