مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:162018-05-22پزشكي

توقف روند مسمومیت با مصرف قارچ سمی در کرمانشاه / حال 2 نفر از مسمومان وخیم است


مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد افراد مسموم شده به دلیل خوردن قارچ سمی در استان کرمانشاه از روز گذشته تاکنون افزایش نداشته است.

- اکبر آزادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تعداد افراد مسموم شده به دلیل خوردن قارچ سمی در کرمانشاه روز دوشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه امسال افزایشی نداشته است و از روز گذشته تاکنون مراجعه ای به مراکز درمانی استان کرمانشاه به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف قارچ سمی وجود نداشته است.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی استان کرمانشاه مراجعه دیر هنگام افراد مسموم شده ناشی از مصرف قارچ سمی روییده در طبیعت را موجب بروز عواقب جبران ناپذیر دانست و گفت: تعداد افراد فوت شده نیز همان آمار قبلی اعلام شده است.

وی از شهروندان خواست به هیچ وجه قارچ های خودرو روییده در طبیعت را مصرف نکنند و متذکر شد: شناسایی قارچ های سمی با روش های سنتی امکان پذیر نیست و تعدادی از افراد مسموم شده مدعی بودند که قادر به شناسایی قارچ سمی از قارچ غیرسمی هستند.

براساس اطلاعات واصله به استان کرمانشاه از روزهای نخست وقوع زنجیره مسمومیت افراد به دلیل مصرف قارچ سمی در این استان اقدام به انتشار اخبار، گزارش ها، مصاحبه، فیلم و تصاویر متعدد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کرد و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف روند مسمومیت با مصرف قارچ سمی در کرمانشاه / حال 2 نفر از مسمومان وخیم است

توقف روند مسمومیت با مصرف قارچ سمی در کرمانشاه / حال 2 نفر از مسمومان وخیم است