مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 08:302018-05-22اجتماعي

هشدار مدیریت بحران البرز؛ رگبار شدید در راه است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در پی ورود سامانه بارشی جدید به استان و اخطاریه اداره کل هواشناسی، خطاب به فرمانداران، دستگاه های اجرایی، - خدماتی، امدادی، ایمنی و شهرداری های استان آماده باش اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مهرور با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرامون پیش بینی وضعیت جوی در استان البرز، از شب دوشنبه 31 اردیبهشت تا اوایل وقت پنجشنبه سوم خرداد گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، رگبار شدید، رعد و برق و در پاره ای نقاط همراه با تگرگ مورد انتظار است.

وی افزود: اوج فعالیت این سامانه برای ظهر و عصر امروز سه شنبه است و چهارشنبه روند نزولی بارش ها را خواهیم داشت.

مهرور گفت: در این راستا اعضاء شورای هماهنگی شهرستان ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش باد شدید ، ریزش کوه و یا هرگونه حادثه احتمالی آماده باشند.

مهرور تصریح کرد: همچنین علاوه بر حفظ آمادگی، اقدامات بازدارنده و بلادرنگ از جمله صدور پیش آگاهی از طریق رسانه های محلی ( استانی و شهرستانی ) و مسئولین محلی برای ساکنین مناطق تحت تاثیر خصوصا کشاورزان، دامداران، عشایر و حاشیه نشینان رودخانه ها صورت گیرد.

وی بر عدم اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها، مکان های مرتفع و تپه ها، زیر درختان ، سیم برق هوایی ، لوله ها ، فنس های فلزی و پهنه های آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران البرز؛ رگبار شدید در راه است

هشدار مدیریت بحران البرز؛ رگبار شدید در راه است