مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 16:552018-05-21اقتصادي

از افزایش قیمت «شیشه» تا آگهی های خرید و فروش طرح ترافیک در «دیوار»


سه برابر شدن قیمت شیشه، خرید و فروش طرح ترافیک در "دیوار"، اپیدمی مسمومیت با قارچ در کشور و تایید مرگ 11 نفر با قارچ سمی، ممنوعیت برخورد تنبیهی با دانش آموزان و ماجرای رشوه شرکت های تجهیزات پزشکی به پزشکان از جمله مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز 31 اردیبهشت ماه هستند.

- در گزیده اخبار اجتماعی ایسنا در آخرین روز اردیبهشت بخوانید: از افزایش قیمت شیشه تا آگهی های خرید و فروش طرح ترافیک در دیوار سه برابر شدن قیمت شیشه، خرید و فروش طرح ترافیک در "دیوار"، اپیدمی مسمومیت با قارچ در کشور و تایید مرگ 11 نفر با قارچ سمی، ممنوعیت برخورد تنبیهی با دانش آموزان و ماجرای رشوه شرکت های تجهیزات پزشکی به پزشکان از جمله مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز 31 اردیبهشت ماه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس اجتماعی ایسنا در آخرین روز اردیبهشت سال 97 بیش از 50 خبر را به روی خروجی خود قرار داد.

مروری اجمالی بر مهمترین اخبار امروز خواهیم داشت: خرید و فروش طرح ترافیک در "دیوار"" طرح ترافیک بعد از ده ها سال تغییر کرد و براساس مصوبه شورای عالی ترافیک و شورای شهر قیمت تردد در آن برپایه زمان و میزان آلایندگی خودروها، تعیین می شود.

طرح ترافیک جدید از شنبه 15 اردیبهشت ماه در تهران اجرایی شد و با اجرای آن، طرح ترافیک قدیمی با قدمت بیش از 30 سال برای هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش قیمت «شیشه» تا آگهی های خرید و فروش طرح ترافیک در «دیوار»

از افزایش قیمت «شیشه» تا آگهی های خرید و فروش طرح ترافیک در «دیوار»