مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:512018-05-21دانش

دانشگاه فردوسی دخالتی در خصوص تغییر سنوات دانشجویان نداشته است


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اگر دانشجو و یا دانشجویانی به هر دلیل نتوانند در سنوات مجاز دانش آموخته شوند، نسبت به تمدید سنوات آن ها برای نیم سال اول سال تحصیلی 97-98 با توجه به تصمیم دانشگاه اقدام خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" از مشهد، محمدرضا هاشمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: شرایط سنوات تحصیلی برای دانشجویان ورودی 93 کارشناسی در دانشگاه فردوسی مشهد مطابق مقررات و آیین نامه های موجود 8 نیمسال آموزش رایگان و چنانچه دانشجویی نتواند در سنوات مجاز فارغ التحصیل شود، تمدید سنوات نیمسال 9 به بعد در قالب دوره های نوبت دوم انجام می شود.

هاشمی ادامه داد: با توجه به خواسته دانشجویان و اقدام برخی از دانشگاه ها در خصوص عدم دریافت شهریه برای نیمسال های سنواتی این موضوع در دانشگاه فردوسی مشهد نیز در حال بررسی و تصمیم گیری است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: تغییر سنوات مجاز از 10 نیمسال به 8 نیمسال، تصمیم وزارت علوم بوده و دانشگاه فردوسی مشهد دخالتی در این خصوص نداشته است.

با این حال به نظر می رسد ترغیب دانشجویان به مطالعه و تلاش بیشتر و کاهش ماندگاری دانشجویان در دانشگاه ها از عوامل اصلی کاهش سنوات مجاز تحصیل دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی دخالتی در خصوص تغییر سنوات دانشجویان نداشته است

دانشگاه فردوسی دخالتی در خصوص تغییر سنوات دانشجویان نداشته است