مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:362018-05-21دانش

رنجبر خبر داد صعود 13 پله ای دانشگاه آزاد در پایگاه استنادی ESI


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق آخرین به روزرسانی پایگاه استنادی ESI، رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در این پایگاه به 111 جهان ارتقا پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس"، بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق آخرین به روزرسانی پایگاه استنادی ESI، رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در این پایگاه از دوازدهم ماه می 2018 به 111 جهان ارتقا پیدا کرده که در دو ماه گذشته 13 پله صعود را شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: البته انتظار می رود واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هر کدام بتوانند رتبه علمی خود را ارتقا دهند، بنابراین واحدها باید برای این موضوع برنامه ریزی جدی داشته باشند.

رنجبر با تاکید بر اینکه این دانشگاه باید به یک دانشگاه تقاضامحور و تحول گرا تبدیل شود، گفت: این موضوع باید در راستای منویات مقام معظم رهبری، تاکیدات رییس هیات موسس و هیات امنا و رییس دانشگاه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: الگوی کلی تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و فناوری شامل تامین زیرساخت ها، بودجه ریزی پژوهشی مناسب، تمرکز بر نیازمندی ها و تقاضا، نوآوری باز و تجاری سازی فناوری با حمایت حداکثری از گروه های دانش بنیان نوپا و مدیریت ریسک خواهد بود تا بتوانیم به سمت حل مسائل و مشکلات کشور پیش برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبر خبر داد صعود 13 پله ای دانشگاه آزاد در پایگاه استنادی ESI

رنجبر خبر داد صعود 13 پله ای دانشگاه آزاد در پایگاه استنادی ESI