مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:302018-05-21حوادث

کشف روغن هیدرولیک هواپیما در مسیر پایتخت


فرمانده انتظامی استان از کشف 1416 لیتر روغن هیدرولیک هواپیمای خارج از شبکه توزیع توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود خبرداد .

- عکس خبر آرشیوی است فرمانده انتظامی استان از کشف 1416 لیتر روغن هیدرولیک هواپیمای خارج از شبکه توزیع توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود خبرداد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار روح الامین قاسمی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی شهید نوری شاهرود در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح کنترل خودروهای عبوری به ویژه ناوگان حمل و نقل بار را با جدیت در دستور کار خود قراردادند.

وی ادامه داد: در همین خصوص ماموران به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و پس از صدور دستور ایست، مدارک و محموله آن را بررسی کردند.

در بررسی کامیون مشخص شد، خودرو مقادیر قابل توجهی روغن هیدرولیک هواپیما را بدون مدارک و اسناد قانونی و گمرکی از مشهد به مقصد تهران حمل می کند.

سردار قاسمی از کشف 1416 لیتر روغن خارج از شبکه توزیع و قاچاق خبرداد و گفت: بنا بر اظهار کارشناسان امر، ارزش ریالی این محموله بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته قاسمی، متهم به مرجع قضایی معرفی شد اما تحقیقات پلیس در این خصوص برای شناسایی عوامل اصلی این رفتار مجرمانه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف روغن هیدرولیک هواپیما در مسیر پایتخت

کشف روغن هیدرولیک هواپیما در مسیر پایتخت