مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 12:062018-05-21سياسي

طی نامه ای اعلام شد حمایت علمای اهل سنت کشور از مواضع رهبر انقلاب درباره برجام


یکصد تن از علمای اهل سنت کشور در پی نقض عهد و خروج آمریکا از برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، طی نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از مواضع ایشان درباره مسائل اخیر حمایت کردند.

- حمایت علمای اهل سنت کشور از مواضع رهبر انقلاب درباره برجام یکصد تن از علمای اهل سنت کشور در پی نقض عهد و خروج آمریکا از برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، طی نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از مواضع ایشان درباره مسائل اخیر حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، در پی خروج آمریکا از برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف یکصد تن از علمای برجسته اهل سنت کشور در نامه ای به مقام معظم رهبری ضمن حمایت از مواضع ایشان در سخنرانی روز بعد از خروج آمریکا از برجام، این عمل استکبار را بهانه ای بیش ندانسته و هدف مستکبران عالم را از بین بردن هویت بیدارگر و آرمانخواه نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.

متن این پیام بدین شرح است: باسمه تعالی محضر مبارک ولی امر مسلمین و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی سلام علیکم ملت سربلند ایران بدلیل باورهای دینی و اعتقادی خود ، از بدو خیزش و قیام علیه رژیم منحوس پهلوی، همواره مورد خصومت نظام سلطه قرار داشت و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی نامه ای اعلام شد حمایت علمای اهل سنت کشور از مواضع رهبر انقلاب درباره برجام

طی نامه ای اعلام شد حمایت علمای اهل سنت کشور از مواضع رهبر انقلاب درباره برجام