مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 11:402018-05-21بين الملل

کره جنوبی نگران است نفوذش بر فرآیند مذاکرات با کره شمالی را از دست بدهد


رییس جمهور کره جنوبی در حالی قرار است فردا سه شنبه با همتای آمریکایی خود در کاخ سفید دیدار کند که با توجه به تحولات اخیر در روابط تجاری میان آمریکا و چین، - ممکن است ترامپ در این فرآیند دیپلماتیک، جای مون جائه این را در "صندلی راننده" بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در چند ماه گذشته همه چیز به نفع مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی پیش می رفت در حالی که او به تدریج قطعات پازل مذاکرات هسته ای مهم میان آمریکا و کره شمالی را بعد از یک سال متشنج کنار هم قرار می داد.

با این حال او قرار است فردا برای دیدار با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شود و احساس می کند که جایگاهش در "صندلی راننده" این فرآیند دیپلماتیک با "اما و اگر" روبرو شده است.

در صورتی که ترامپ تصمیم بگیرد تعامل های مستقیم تری با چین به عنوان تنها همپیمان مهم کره شمالی، که هرگز اجازه نداده در فرآیند دیپلماتیک جهانی حل مناقشه هسته ای شبه جزیره کره به حاشیه رود، داشته باشد در آن صورت سئول ممکن است بخش زیادی از تاثیر خود را از دست بدهد.

کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی اخیرا اعلام کرد که نشست روز سه شنبه ترامپ و مون جائه این عمدتا متمرکز بر تدارک نشست میان ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است که برای 12 ژوئن در سنگاپور برنامه ریزی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی نگران است نفوذش بر فرآیند مذاکرات با کره شمالی را از دست بدهد

کره جنوبی نگران است نفوذش بر فرآیند مذاکرات با کره شمالی را از دست بدهد