مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 11:252018-05-21بين الملل

بوریس جانسون از ترزا می خواست به حامیان بریگزیت خیانت نکند


بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس هشداری مهم به ترزا می، نخست وزیر این کشور داد مبنی بر اینکه طرح وی درخصوص امور گمرکی بعد از بریگزیت نباید منجر به "خیانت" به رای دهندگانی که در همه پرسی به نفع خروج از اتحادیه اروپا رای دادند، - بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس هشداری مهم به ترزا می، نخست وزیر این کشور داد مبنی بر اینکه طرح وی درخصوص امور گمرکی بعد از بریگزیت نباید منجر به "خیانت" به رای دهندگانی که در همه پرسی به نفع خروج از اتحادیه اروپا رای دادند، بشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اکسپرس، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس در اظهارنظری که نشان دهنده تداوم جدال در کابینه دولت بر سر آینده روابط با بروکسل است، علنا از مخالفتش با به اصطلاح طرح "پشتیبان" که به عنوان راه حلی برای مناقشه مربوط به مرز ایرلند شمالی مطرح شده سخن گفت.

او از محافظه کاران حامی بریگزیت خواست تا به ترزا می، نخست وزیر انگلیس زمان و فضای لازم را برای مذاکره بر سر یک توافق تجاری با اتحادیه اروپا بدهند.

با این حال وزیر امور خارجه انگلیس همچنین تاکید کرد که آنها نباید هرگونه تداوم تطبیق بریتانیا با تعرفه های اتحادیه اروپا تا بعد از سال 2020 را که عملا بریتانیا را برای مدت نامحدودی در حوزه اتحادیه گمرکی این بلوک حفظ می کند، بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوریس جانسون از ترزا می خواست به حامیان بریگزیت خیانت نکند

بوریس جانسون از ترزا می خواست به حامیان بریگزیت خیانت نکند