مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:352018-05-21سياسي

تاکید نمایندگان و اعضای شورای شهر تهران بر لزوم تقویت حمل و نقل شهری


یک عضو مجمع نمایندگان تهران تقویت بیشتر حمل و نقل شهری و احیای ظرفیت های حمل و نقل از جمله اتوبوس های بی آرتی و مترو را از جمله موارد مورد تاکید در جلسه مشترک نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر، - شهردار و استاندار تهران عنوان کرد و گفت که قرار است جلسات مستمری بین کمیته مشترکی از اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران برگزار شود.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه شورای 51 نفره متشکل از نمایندگان شهر تهران و اعضای شورای شهر تهران، گفت: قرار شد از این به بعد شهردار و استاندار تهران به عنوان عضو ثابت شورای 51 نفره باشند، از این به بعد این جلسات در قالب شورای 2+51 تشکیل خواهد شد.

وی توضیح داد: در جلسه 51 نفره، الویری رییس شورای عالی استان ها رویکرد این شورا به موضوع شهرداری ها را گزارش داد.

آقای هاشمی رییس شورای شهر نیز گزارشی مبسوطی در مورد وضعیت متروی تهران و راهکارهای موجود برای احیای ظرفیت مترو و حمل و نقل در شهر تهران ارائه کرد، مواردی که علاوه بر نیاز به حمایت مجلس، عمدتا به حمایت های شورای شهر و شهرداری نیاز دارد.

نماینده تهران ضرروت حل اختلاف در موضوع نظام مهندسی تهران را از جمله موارد مطروحه از سوی شهردار تهران عنوان و اظهار کرد: اختلاف موجود بین دو وزارت کشور و راه و شهرسازی باعث بروز مسائل عمرانی در شهر تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نمایندگان و اعضای شورای شهر تهران بر لزوم تقویت حمل و نقل شهری

تاکید نمایندگان و اعضای شورای شهر تهران بر لزوم تقویت حمل و نقل شهری