مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:252018-05-21اقتصادي

میلیاردرها به پول می رسند


بعد از مدت ها انتظار برای سپرده گذاران کلان موسسات اعتباری غیرمجاز ظاهرا قرار است به زودی برای این بخش از سپرده گذاران که در مجموع ارقام سنگینی را در موسسات سرمایه گذاری کرده بودند، - تصمیم گیری شده و تعیین تکلیف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان فعالیت موسسات اعتباری غیرمجاز در بازار پولی، تعیین وضعیت سپرده گذاران آنها از جمله مهم ترین مسائلی بود که بعد از انحلال موسسات وجود داشت و در کنار بانک مرکزی هر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه را درگیر خود کرد.

به هر حال سپرده گذاری کلانی که در چند موسسه بزرگ از جمله فرشتگان، ثامن الحجج، افضل توس، البرز ایرانیان و یا آرمان انجام شده بود، با درخواست صاحبان برای دریافت مواجه شد، آن هم در شرایطی که نقدینگی کافی وجود نداشت و املاک و دارایی های این موسسات به دلیل رکودی که در بازار حکمفرما بود، از قابلیت نقدشوندگی سریع برخوردار نبود.

از این رو تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسات به طور مرحله ای و با توجه به شناسایی دارایی ها و اموال آنها و البته با اولویت پرداخت به سپرده گذاران خرد در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس سپرده گذاران کلان و آنهایی که با ارقام میلیاردی در موسسات غیرمجاز سپرده گذاری کرده اند، برای مدت ها در انتظار تعیین تکلیف ماندند و حتی در مواردی مطرح می شد که اگر دارایی ها و امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیاردرها به پول می رسند

میلیاردرها به پول می رسند