مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:212018-05-21اقتصادي

پوشش دوربین های ثبت تخلف در آزادراه ها 20 کیلومتر است


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور افزایش ایمنی سفر های جاده ای با حمایت مجلس پروژه نصب 4 هزار و 292 دستگاه سامانه ثبت تخلفات در راه ها در دستور کار سازمان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا با اعلام این مطلب افزود: بر اساس مطالعات و پژوهش های انجام شده و پیش بینی های صورت گرفته از توسعه و ارتقای راه های کشور، افزایش خودرو و سفر های بین شهری هم وطنان در سال های آتی، ضرورت توسعه و گسترش هوشمند سازی جاده ها از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به ریاست مجلس پیشنهاد و درخواست گردید، که مورد موافقت ایشان قرار گرفت و به کمیسیون عمران مجلس جهت قرار گرفتن در دستور کار و اقدام مقتضی ارجاع شد.

وی با اشاره به نقش و تأثیر هوشمندسازی جاده های کشور در مدیریت سرعت و کاهش چشمگیر تخلفات رانندگی و تصادفات جاده ای، خاطرنشان کرد: با توجه به برآورد اولیه برای پوشش 44 هزار و 865 کیلومتر راه های شریانی و پر تردد شامل آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی در سال 1400 مجموعاً 6 هزار و 342 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور نیاز است.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه متوسط پوشش این دوربین ها در آزادراه ها و بزرگراه ها 10 کیلومتر و در راه های اصلی 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش دوربین های ثبت تخلف در آزادراه ها 20 کیلومتر است

پوشش دوربین های ثبت تخلف در آزادراه ها 20 کیلومتر است