مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 09:352018-05-21اجتماعي

اعتماد به نفس دانش آموزان دختر پایین است


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس نتایج آزمون های اعتماد به نفس انجام شده، اعتمادبه نفس دانش آموزان دختر پایین است.

- محمود عباسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با غلبه زندگی شهرنشینی و ماشینی، خانواده ها فرصت و تخصص کافی در زمینه تربیت فرزندان خود ندارند بنابراین حضور دانش آموزان در مدارس شبانه روزی فرصت مغتنمی برای فعالیت های فوق برنامه و برنامه های فرهنگی و تربیتی است تا روی مسائل روحی و معنوی دانش آموزان کار شود.

این مسئول با اشاره به نتایج آزمون های سلامت روان دانش آموزان، ادامه داد: بر اساس این آزمون ها اعتماد به نفس دانش آموزان به خصوص در دانش آموزان دختر پایین است بنابراین در برنامه های تربیتی و پرورشی در مدارس از جمله برنامه صبحگاه باید با حضور تشکل های دانش آموزی از جمله سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و هلال احمر با شرکت حداکثری دانش آموزان و تنوع برنامه ها زمینه افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان فراهم شود.

وی افزود:ایجاد اعتماد به نفس یک فرآیند است و معلم به تنهایی نمی تواند اعتماد به نفس دانش آموزان را بالا ببرد و تنها بخشی از این فرآیند به شمار می رود و البته معلمان در احیای عزت نفس دانش آموزان می توانند نقش مهمی ایفا کنند تا دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به نفس دانش آموزان دختر پایین است

اعتماد به نفس دانش آموزان دختر پایین است