مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 09:302018-05-21فناوري

رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید


نرم افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از 500 میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، شرکت مایکروسافت که سالهاست در زمینه ارائه و انتشار نرم افزار و برنامه های کاربردی همچون مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و غیره رضایت خیل عظیمی از کاربران رایانه را در سراسر جهان به دست آورده است، با گسترش و محبوبیت گوشی های هوشمند از جمله سیستم عامل اندروید تصمیم گرفت که برنامه های خود را مخصوص این سیستم عامل پرطرفدار نیز منتشر کند.

حالا تازه ترین گزارش و آمارهای منتشره حاکی است که اپلیکیشن مایکروسافت ورد مخصوص گوشی های اندرویدی، تاکنون بیش از 500 میلیون بار از درگاه و فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل دریافت و دانلود شده است.

با اینکه نرم افزار و سرویس های مبتنی بر کلاد همچون گوگل داکس (Google Docs) جایگزین برنامه های قبلی برای کاربران اندرویدی شده اند، اما به نظر می رسد کاربران همچنان از سرویس و برنامه های قبلی که در رایانه خود با آن کار می کرده و به آن عادت کرده اند، تمایل نشان داده و به دانلود نرم افزار ورد روی آورده اند.

به همین دلیل است که مایکروسافت ورد باری دیگر در گوگل پلی استور نیز رکوردشکنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید

رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید